2016年11月21日星期一

Poszedłem dobrze z tej terapii, Micro-chińskiej medycyny Osmotherapy

Jestem pacjentem z niewydolnością nerek, przy wyborze leczenia mojej choroby, jakie znane informacje o tradycyjnej medycynie chińskiej, potem konsultacji z lekarzem szpitala Shijiazhuang choroby nerek ujawnione szczegóły dotyczące ich leczenia. Wreszcie postanowił udać się do Chin, aby otrzymać te zabiegi MTC.

W rzeczywistości, niewydolność nerek jest stanem medycznym, który utraty funkcji nerek. W tej fazie, odpowiednie leczenie jest ważne. Większość pacjentów z niewydolnością nerek wybrać dializy lub przeszczepu nerki w życie toczy się dalej. Ale nie chcę, chcę inną alternatywę i naturalne leczenie w leczeniu mojej choroby. Dlatego wybrałem tradycyjnej medycyny chińskiej, do mnie Micro-Medycyna chińska Osmotherapy znajdę imponujące. Myślę, że terapia ta jest dobra kombinacja preparatów ziołowych i urządzenia osmozy. Po osmotherapy, myślę, że moje ciało będzie silniejsza i bardziej energooszczędny.

Po krótkim okresie leczenia, mam oczywiste efekty:

Ból pleców jest zmniejszona

Mam apetyt do jedzenia żywności

Mogę spać ze słodkim śnie

Mogę pocić

Poziom kreatyniny zmniejsza się

W tym czasie, myślę, że mój wybór jest prawidłowy, osmotherapy jest tylko program zabiegów w leczeniu mojej choroby, ale ta terapia, istnieją również inne zabiegi, które pomagają poprawić kondycję fizyczną. Dzięki tej serii zabiegów, nie trzeba mnie do dializy, a mogę mieć jakość życia.

Wreszcie, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące osmotherapy, można zostawić wiadomość poniżej, wyślij e-mail do kidneytreatmentspain@hotmail.com~~pobj może również zwrócić się do lekarza online lub WhatsApp: +8615731123730, dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.

没有评论:

发表评论

Ask the Experts