2014年6月9日星期一

CKD 4 pacjentów z klirensem kreatyniny 4.24: Jak uniknąć niewydolności nerek

Otrzymałem e-mail od jednego pacjenta, to jest osoba, która nie ma CKD4 pacjenta z kreatyniny 4,24. I on chce wiedzieć, czy istnieje jakieś metody, aby uniknąć niewydolności nerek. Obok jest zawartość e-mail o naszej komunikacji.

Szanowny lekarz:

Mam CKD 4 z GFR 16, co mogę zrobić?? Czy istnieją jakieś metody mogą przyczynić się do podniesienia poziomu GFR? I jest to możliwe, aby uniknąć niewydolności nerek? Proszę dać mi najlepsze odpowiednich rad dla mnie. Dzięki.

Dziękuję i pozdrawiam

Amin Shahid

Pakistan

Odpowiedz następująco

Witaj Amin Shahid

Jestem dr Słoneczny ze specjalistycznych szpitala w celu leczenia choroby nerek. Czy jesteś w porządku teraz? Rozmawialiśmy o twoim przypadku choroby na naszej stronie wczoraj i otrzymałem e-mail to rano. Wiem, że Are pilnie potrzebuje pomocy i mam nadzieję pomóc.

CKD 4 jest bardzo istotne czas, jeśli można uzyskać odpowiednie leczenie w czasie, poziom GFR może być podniesiony, tak aby uniknąć niewydolności nerek. Jeżeli nie, to choroba może idzie gorzej i będzie to trudne do wyleczenia. Tutaj polecam nową terapię, która jest Micro-Medycyna chińska Osmotherapy, nie tylko może zapobiec proces zwłóknienia nerek, ale również może naprawić uszkodzoną funkcję nerek. Więc może pomóc podnieść poziom GFR i uniknąć niewydolności nerek.

Nadzieję, że możesz mi coś powiedzieć na temat ostatnich wyników badań, tak, że mogę pomóc analizowania stanów chorobowych i zapewnienia lepszych rad dla Ciebie.

Czekamy na szybką odpowiedź.

Jeśli jesteś w takiej samej sytuacji jak Amin Shahid, możesz wysłać nam swoje imię i nazwisko, wiek, płeć, historię choroby i stanu. Wtedy możemy analizować dla Ciebie. Nasz e-mail: sjzkidneyhospital@hotmail.com

CKD 4 pacjentów z klirensem kreatyniny 4.24: Jak uniknąć niewydolności nerek

没有评论:

发表评论

Ask the Experts