2014年6月16日星期一

Jak dużo kawy może Pacjenci z niewydolnością nerek Czy jeśli są na dializy

Oto niektóre z informacji zebranych o tym, jak i dużo kawy może pacjenci z niewydolnością nerek mają, jeśli są na dializy. Nadzieję, że mogą one pomóc.

Przypadek 1. Teraz jest to jeden Jestem zainteresowany .. Moja mama (razem ze wszystkimi w ESRF), że ja rozmawiałem, był wyraźnie powiedział, aby nie pić kawy!

To jedna z rzeczy, mama strzela najbardziej! A ona tylko kiedykolwiek piłem natychmiast!

Będę szukać dalej do tego!

Przypadek 2. Mogę tylko pić kawę bezkofeinową, jak reaguje na kofeinę mocno, a moja BP (blood pressure) strzela up.I 've tylko powiedziano nam, że prawdziwa kawa jest więcej potasu niż chwilę. Ale chwila nie jest gorszy niż jakikolwiek inny napój.

Przypadek 3. Na niektóre z moich informacji tutaj jest napisane i może mieć pół szklanki poddaje się perkolacji kawy sporadycznie, jak to bogate w potas. Ale ja po prostu pić natychmiast jakikolwiek. Miłość czyni kawę mrożoną, uzależniony od rzeczy.

Przypadek 4. W mojej jednostce tak mówili Kawa ma K w nim, ale nigdy nie powiedział, że ma mnóstwo K lub cokolwiek. Mam jedną latte w dni powszednie rano (może powinienem zmniejszyć?), Ale w zespole podczas D oferują kawę i herbatę .. a czasem nawet iść do kawiarni i kupić "prawdziwy" Barista coffe ... jeśli oferują niektóre będzie $ $ to kup mi jeden też (choć co kilka tygodni je krzyczeć). Oczywiście na komputerze jest najlepszy czas na kawę lub gorącą choc ponieważ urządzenie będzie filtrować K się podczas gdy tam. Poważnie myślę, że trochę kawy nie może być tak źle ... albo może? Mógłbym wyciąć przed następnymi Bloods i zobaczyć, co się dzieje z moim K (to było trochę w górę).

Z powyższych informacji, widzimy, że jako pacjentów dializowanych, lepiej unikać kawy, jeśli trzeba, to lepiej skonsultować się z lekarzem przed podjęciem desision.

Dla dalszych informacji, napisz do nas. Nasz e-mail: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Jak dużo kawy może Pacjenci z niewydolnością nerek Czy jeśli są na dializy

没有评论:

发表评论

Ask the Experts