2014年11月24日星期一

Dziękuję List do Szpitala Chorób Nerek Shijiazhuang


Jestem Mahmud ALJANABI z Iraku.

Chciałbym opisać to miejsce "Szpital Shijiazhuang choroba nerek".

Ten szpital jest wielki sukces rodziny. Jak ojciec jest personel i matka jest w szpitalu. Obejmują one swoich synów, którzy są chorzy. Jest to najlepszy i najbardziej odpowiedni wizerunek, że mogę powiedzieć o tym szpitalu, ponieważ twarz ja jestem imponujący obraz miłości ludzkości i serdeczność. Dlatego jestem szczęśliwy. Gdy ja mieszkam w tym miejscu mam poprawę z twój żywo oprócz swoich zabiegów i terapii.

Więc chciałbym podziękować moim Bogiem, który pomaga mi tu przyjść i zrobić mój sposób prosty, bez żadnych kłopotów. I chciałbym, aby zmniejszyć strach i ból i zwiększyć mnie na duchu i mam nadzieję dostać zwrotu.

Mu wielkie dzięki za dr Lee, profesor Zhang, profesor Zhao, i do mojej siostry i córki Daicy i podziękowania dla wszystkich pracowników, którzy pomogą mi zwiększyć swoją szansę, aby przywołać swoje.

pozdrowienia

Mahmud aljanabi

To jest list Dzięki naszej choroby nerek pacjenta, jesteśmy bardzo zadowoleni, aby usłyszeć te słowa powiedział. Wiesz, naszą misją jest pomoc nerek choroby pacjenta do życia jakości i powrót do normalnego życia. Tak więc w przyszłości będziemy utrzymanie pomocy większej liczby osób z chorobą nerek. Jeśli jesteś osobą z tą chorobą i chcą żyć lepiej, nie wahać się skontaktować z naszym lekarzem online, lub pozostawić wiadomości do nas, postaramy się jak najlepiej pomóc. Wszystkie podane przez nas informacje są bezpłatne, więc nie martw się o to.

没有评论:

发表评论

Ask the Experts