2014年11月12日星期三

Ord Commendation med Tak for Shijiazhuang nyresygdom Hospital

Shijiazhuang Nyresygdom Hospital
Mit navn er Fatima Muhammad Tata patientens relative pf Rabi Ibrahim, som er en nyresygdom patient (CKD).

Jeg vil gerne udtrykke min oprigtige taknemmelighed og påskønnelse til hele personalet pf International Department, Shijiazhuang Nyresygdom Hospital, Heibei provinsen, Kina.

Med hensyn til Rabi tilstand, vi virkelig sætter pris på din kinesisk urtemedicin, og hendes krop er følsom over for medicinen. Fordi vi virkelig oplevede effekt. Da hun kom til dette hospital, hendes urin volumen er mindre end 100 ml, og nu er over 1000 ml, og nu er over 1000 ml. Og hun også modtager denne behandling, hun så sin menstruation i denne måned. Hun har hævelse over hele hendes krop, men efter behandlingen, bliver hun let som hendes normale hud. Før, hun har nogle sorte pletter på hendes ansigt og de er gået efter behandlingen. Ligesom hendes læbe, det bliver rødligt og efter behandlingen det ændret til den normale farve. Også hendes dialyse blev forlænget, da hendes kreatinin niveau blev reduceret en masse.

Oh! Min værdsætter går til direktør Yang, vores læge i gebyr. Candy og hendes søster Cacy, havde vi ikke glemme dig, tak for at gøre Rabi liv bedre.

Vores oversygeplejerske, tak for den kærlighed, omsorg og bekymring du viste os i dit hospital.

Det vigtigste er, min tak går til vores sygeplejerske, der har ansvaret Phoebe og hendes assistent Emily blandt den periode af vores ophold på hospital. De gjorde os virkelig føle sig hjemme behageligt og mindeværdigt. Jeg vil gerne endnu en gang sige en meget stor tak til min ven Ma Xuejiao (Sindy).

Fatima Muhammad Tata

7. august 2013

Som medlem af Shijiazhuang Nyresygdom Hospital, vi er virkelig glade for, at vores kinesiske urtemedicin kan hjælpe hende og de mennesker, hun plejet. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe flere mennesker leve et bedre liv, uanset hvor de kommer fra, eller hvem de er. Brug for hjælp bare kontakte vores online læge, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.

没有评论:

发表评论

Ask the Experts