2014年11月21日星期五

List z podziękowaniem od osoby z cukrzycową chorobą nerek


Nazywam się Dr Mohammed Adel Elhasseiny.

Jestem Ege Surgern.

Jestem Egytian.

Mam problemy z nerkami z powodu nadciśnienia ans cukrzycy, a ja przyszedłem tu 4 tygodnie temu.

Chciałbym umieścić na piśmie kilka moich spostrzeżeń na temat tego miejsca.

Szpital tutaj można mieszać zarówno tradycyjnej medycyny chińskiej i medycyny zwyczajnego w bardzo kompleksowy sposób, i że obejmuje wszystkie nowoczesne metody badań. Chociaż tradycyjna medycyna chińska wydaje się być zupełnie inna od medycyny wiem, ale na pewno ma swój własny sposób na poprawę stanu pacjentów i że to, co czuję teraz.

Pracownicy szpitala są bardzo mili i opiekuńczy szczególnie profesor Zhang, profesor Zhao, dr Zheng i dr Emma.Personel pielęgniarski są wydajne, dedykowane i pięknych osobowości, zwłaszcza Shiriey (Amar).

Dzięki za wszystko.

Dr.Mohammed Adel Elhasseiny

To jest list od naszego pacjenta, choć nie ma wielu słów, ale widać poczucie Dr.Mohammed Adel Elhasseiny, jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy mu pomóc, aby lepiej żyć. Nasz szpital ma pomóc większej ilości osób z chorobami nerek, aby cieszyć się wysokiej jakości życia. Jeśli są ludzie, którzy mają kłopoty w kontaktach problemy z nerkami, zapraszamy do kontaktu z naszym lekarzem online, lub pozostawić wiadomości do nas, postaramy się jak najlepiej pomóc. Wszystkie podane przez nas informacje są pobierane żadne opłaty.

没有评论:

发表评论

Ask the Experts